24/1

Fina Fanny har klickat hem den godaste tröjan jag har sett på länge från sheinside. Jag var självklart tvungen att klicka in och kika om det fanns något som kunde falla mig i smaken. Otippat nog (not) så hamnade jag på klänningsavdelningen och kände att shopaholicen i mig ba' KÖP ALLT!



Det är trots allt min födelsedag imorgon. Och löning. Så come to me bbys. Är nog mest sugen på den superknasiga kattklänningen, även om den är rosa.

 

1, 2, 3 & 4 

 

P.S: FÖRLÅT för den enormt dåliga uppdateringen, men har börjat plugga på GU nu, och i starten så är det lite mycket. Inom en snar framtid kommer jag bli lika no-lifeig som vanligt och uppdatera hela tin'.  

 

 


Kärlek
Postat av: fanny

så himla snyggt!! kan lätt se dig i allt detta. ses på måndag, pepp!

2014-01-24 @ 19:26:48
URL: http://fannydarling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: