Adventure Time!

Emil har introducerat mig till den troligtvis bästa animerade serien ever, Adventure time! (ja, jag har bott under en sten ett par år och totalt missat detta mästerverk.)

 

Allt är bara så jäklans bra, och karaktärerna är liksom to die for. Min favvis är så klart Princess Bubblegum, som är supernördig, feminist (inte uttalat, men hallå det är obvious), drottning över godisriket och har en regnbågsenhörning som husdjur (Lady Unicorn, som för övrigt talar koreanska och är tillsammans med hunden Jake). FATTA PERFEKT KARRAKTÄR VA?

 

Asså alla måste se. ALLA. Om ni inte redan har sett då förstås. Men då kan ni titta en gång till.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kärlek
Postat av: Natteboi

Ganska säker på att jag o fabian visade dif den i typ 1an o du sa den var fånig
Men ah våran favvoserie Nr 1

Svar: Jag var ung och dum </3
Sanna

2014-02-12 @ 01:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: