Tre goda.

 

Igår gjorde jag en utflykt in till stan för att krama på mina goda brudar. Började med Sushikäk på lejontrappan med Matilda. Där stod en herre och predikade om hur kass Sveriges ekonomi är, men vi struntade i honom och fokuserade mer på maten. Sedan vandrade vi vidare till bion, gjorde ett kasst val av film, och flydde till Kings Head 40 minuter in i katastrofvalet.

 

Väl på Kingan mötte vi upp Matilda och Borren och drack alkoholfritt. Helt klart en bra kväll!

 

Jag har dessutom fått hem mina skodrömmar från Asos, och de är fasen det oskönaste jag någonsin satt på fötterna (utöver pjäxor, men tror inte mördarskorna no. 1 räknas.) Har inte hjärta att skicka tillbaka finisarna, så fötterna får helt enkelt lida. Förhoppningsvis går jag in fanskapen inom en snar framtid.

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: