tisdagstristess.

Jag har hela huset för mig själv. Ett snabbt internet, hundratals böcker, massa kanaler och en katt att leka med. Kan spela min musik på högsta volym och dansa naken om jag vill.

 

Men trots detta så är jag helt galet rastlös. Har ingen inspiration till att skriva, ingen koncentration till att läsa och ingen ork till att träna. Har sett alla filmer på min hårddisk och följer ingen serie just nu. De intressanta trådarna på reddit och flashback kan jag utan och innantill vid det här laget. Jag har planer för kvällen, men kan inte redan 11.36 på morgonen börja göra mig i ordning. Försöker mig på att göra en ny spotifylista, men den blir som sina tidigare syskon. Inte så mycket till fet produkt där inte. Hur fördriver man egentligen dagarna när man inte studerar? Jobbar, ja visst, men de dagar man är ledig då?

 

Tips uppskattas, för snart börjar jag typ brodera eller något. Så uttråkad är jag.

 

 

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: