THAILAND BABY!

 

Råkade vid niotiden klicka mig in på Norweigans hemsida och trillade över superbilliga flygbiljetter till Thailand. Dog lite av solsug. Två timmar senare har jag bokat ett par till mig och världsbästa Sara. Så mellan den 14e november och 18e december kommer vi ligga på vit sand och dricka drinkar varendaste dag. Fy fasen vad bra det skall bli, spricker nästan av pepp. Det är i dessa ögonblick jag älskar min spontana sida, och blir lycklig över att Sara har en precis lika dan.  

 
 
 

Kärlek
Postat av: Fanny

åh tusan vad härligt! nästan en hel månad! hoppas ni får det fantastiskt. vilken stad / by ska ni vara i?

Svar: Vi flyger till Bangkok, sen skall vi nog resa runt lite :D
Sanna

2013-09-22 @ 23:16:28
URL: http://fannydarling.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: