Pokémon!

Det är sol ute, troligtvis typ sista riktigt somriga helgen. Och vad gör jag? Jo, ligger i sängen och skypar med den bästa kanadensaren jag vet, Tyler. Han tipsade mig om den här sidan, där man kan kombinera Pokémon till helt nya sorter. Tror det är något fel på min humor och tidsplanering, för hari typ två timmar suttit och skrattat mig till tårar åt kombinationer så som Chareler och ALLT som kombinerar Kingler.

 

Precis det jag tänkte byta ut mina högskolestudier mot... Eller inte riktigt. (Skall faktiskt jobba senare idag, så jag intalar mig att det är okej att tramsa bort förmiddagen. Heh.)  

 
 
Seriöst, skrattar så fort jag ser bilderna. Det är något fel på mig. 
 

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: