Köpenhamn och skor att dö för.

 

 Idag är en bra dag, och här har ni ett par godheter som bidrar till detta!

  
  1. Årets Lucia i Göteborg kommer väljas utifrån röst och inte utseende. Jag jublar, för är inte det en självklarhet? Läs mer här.

 

  1. The Killers och M83 har slagit sin briljans samman och släppt singeln Shot at the night. Ergazm! Lyssna här.

 
  1. Världsfina skor från Asos är på väg till min brevlåda. Dessa kommer jag trippa runt i hela hösten. Vill du köpa ett eget par, går det att göra här.

 

 
  1. Jag och Daniel skall till Köpenhamn i helgen. Har inte vart där sedan jag var tolv, och något säger mig att staden är lite mer spännande när du är äldre. Det återstår att se, men jag är i alla fall galet peppad.

 

Hoppas er tisdag är minst lika bra som min!

 

 

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: