En höstcape.

Jag har börjat inse att det faktiskt snart är höst. Att man snart kommer behöva ha tjockare tights på benen och stickigare tröjor på kroppen. Är inte jättenöjd med den förändringen, sommar är lite godare och lite bekvämare.

 

Införskaffade mig dock här om dagen ett plagg som kommer göra övergången lite mindre smärtsam. Tror jag kommer leva i min nya jacka/cape/whatever så länge det inte snöar, så fin är den. Har köpt dramatiskt röda sammetsskor till också, vilka får hänga med så länge det inte regnar.    

 

För övrigt efterlyser jag någon som är bra på kameror som kan hjälpa mig att bli vän med vårt hushålls Nikon. För hur jag än vänder och vrider så blir alla bilder dåliga. Sämst.

 
 

Kärlek
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

Söt blogg, och underbara skor!

Svar: Åh, tack så mycket! :D Erkänn dom är, blir helt glad ^^
Sanna

2013-09-08 @ 17:35:56
URL: http://fishmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: