Dag ett i Köpenhamn.

Här kommer en fin redogörelse för vad vi hittade på igår, illustrerat med hjälp av min eminenta iphonekamera. 

 

 

Vi startade morgonen med kaffi på Starbucks. Jag valde en moccavariant med vit choklad. Det var inte så gott faktiskt, utan bara väldigtväldigt sött.

 

 

Det regnade typ hela bilfärden, det gjorde oss lite opepp. Även om jag sov nästan hela vägen. Men lagom till Malmö dök solen fram, wihoo. Öresundsbron var fin, det var nytt att åka över istället för att segla under.

  

Fin utsikt från hotellrummet.

  

Vi var aströtta efter resan, så kollade in ett par avsnitt Big Bang Theory innan staden fick sig en titt. Här diskuterar herrarna för övrigt om Leonards flickvän hade kunnat undersöka Sheldons prostata <3

  

Sedan gick vi ut! Solen sken fortfarande, och postlådorna var finare än i Sverige.

 

 

Lunchade precis vid rådhuset. Dog över hur god min laxsallad var, mygodz.

  

Kom hem efter ett par timmars strosande med snygga trosor. Kommer sitta som en smäck på rumpen.

  

Daniel tyckte det var tråkigt att kolla i affärer. 

 

 

Så vi avslutade dagen på rummet med ciderdrickande på fönsterbrädan. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kärlek
Postat av: Sara

Åh, blir så avundsjuk! Njut, det är du värd <3

2013-09-21 @ 01:17:44
URL: http://varldsbilditext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: