Taggen är total.

Okej, nu får det ta mig tusan vara nog. Efter fyra dagar konstant degandes i min fantastiska säng känner jag att MÅTTET ÄR RÅGAT! Upp och hoppa, ta tag i ditt liv, sluta slappa osv. Osv.

 

Att håret typ har självdreadat sig och att nacken är helt öm är tydliga tecken på att det har gått lite för långt. Så jag har, tro det eller ej, duschat och tagit på mig kläder som inte är mjukisbyxor/morgonrock/gamla pojkvänst-shirts. Klapp på axeln dära!

 

Och det är inte vilka trasor som helst, utan nya. Hemklickade från asos (älskar den sidan asso) och redo att göra Göteborgshösten med mig. Tyvärr har jag redan fläckat ner klänningen lite när jag stekte baccon till mig och Sara igår, hehehe #Köksmästare. Men det är okej, bacconfett happens liksom.

 

MEN SÅ HÄNDE DET! Som den superbloggare jag är tänkte jag ta ett stycke höstfräscha outfitbilder, och upptäckte med fasa att någon (läs jag) har kommit åt en mördarinställning på vår Nikon. Alla bilder blir 100 % sudd och oskärpa. Jag gråter då min otekniska hjärna inte finner felet.

 

Så tadaaa kära vänner, här får ni assnygga outfitbilder, med nya accesoraren oskärpa. Wiiiho. Om någon har lust att komma ut till Vrångö och trycka på rätt knapp så att allt blir bra igen, BE MY GUEST.  

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: