Muuuuusigt värre

 

Idag har vart en så fin dag!

 

Hängde med det här underbara gänget (mina favoritpersoner just nu, godaste ettan i stada')

 

 
 
 

Vi åkte på bondgårdsbesök, halleluja för kalvar säger jag bara. Vi fick klappa och gosa mest vi ville med typ dygnsgamla kobäbisar. Kolovern inom mig slog volter av lycka. Tror nästan jag tyckte utflykten var bäst, då många av kidsen hade svårt för bajslukten inne i ladan. Det struntade jag fullständigt i, fokuserade mest på mular och sträva kalvtungor mot min hand <3

 

 
 
 

 

Har du tid över, smit in på en bondgård och klappa kalvar, lovar att du kommer vara glad i minst en vecka efteråt!  

 

OBS: Tyvärr kommer du lukta gödsel lika länge. Hjälper ej att duscha. 


Kärlek
Postat av: Anonym

åhh, avis!

2013-10-23 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: