Candy Crush

Confessiontime:

 

Jag är helt besatt av candycrush. Sedan min syster avslöjade hur man kan få nya liv snabbare på mobilen spelar jag detta gamefromhell 24/7. Grät nästan av lycka härom natten när jag klarade en jättejättesvår bana. Fucked, jag vet.

 

Tyvärr har mina så kallade vänner (ni vet vilka ni är) bildat en pakt där alla vägrar att skicka ”gå-vidare-biljetter” till mig. SÅ JAG KOMMER INGENSTANS. Typ dör panikdöden. Får ärligt lite ångest. Kommer inte kunna sova inatt.

 

Något som glädjer mig är att min syster är lika dan, fast en miljon gånger värre. Som hon själv sa ”två systrar, en hjärna och minst 75 beroenden”. Sant så sant.

 

Men ärligt, om ni är mina vänner, hjälp mig nu. Vi skall stå vid varandras sida i nöd och lust. DETTA ÄR MIN NÖD, OKEJ?

 

Så här känner jag att relationen mellan oss är just nu:

Ni:

 
Jag (När ni skriver till mig att jag borde sluta spela MEN spelar själva+tackar inte ja till min förfrågan):
 
 
Ni:
 
 
Jag (Börjar bli lite desperat):
 
 
Ni (As):
 
 
 
Jag (I detta nu):
 
 
DETTA FUNGERAR INTE.
 
Puss. 
 
 
 
 

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: