So, you wanna play?

 

 

Hoppsan, nu har jag inte skött mig här på bloggen. Fyfy. Men har vart upptagen med att fixa stuff innan resan, och med att kramas lite extra på en såndära person jag kommer sakna galet mycket fram tills den 20e december.

 

Hur som helst så var jag Hit Girl från Kick Ass i lördags på Chalmers halloweenfest. För att komma in i rätt flow så lyssnade jag bara på kaxig hiphop och posade argt framför datorn typ hela dagen. Tyvärr kanske jag gick in lite väl mycket i karaktär, för var sur på allt och alla under festen. Kul tjej. Men blev på bättre humör igen när jag fick fuldansa till Håkan på dansgolvet. Allt som krävs för att jag skall bli glad igen, utan tvekan!

 

Tyvärr tog all förberedelse lite väl lång tid, så han inte få till några ordentliga bilder på outfiten. Men jag var asfet, lovar.  

 
 
 
 
Hade inte velat möta mig själv i en mörk gränd, heh. 
 

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: