Ett par skor och lite öl.

 
 

 

Lördag i Holland! Wiiihooooo tagga osv. Just nu har jag så enormt mycket energi, då hela dagen har gått åt filmtittande och slapphet deluxe. Regnet har gjort att varken jag eller systra mi har lämnat boet. Men det skall snart ändras på! Efter ett par Leffar och lite uppiffning är vi redo att göra något vettigt av kvälla'.

 

   

 

Under den obligatoriska Photobooth-sessionen ville Frida vara med och posa, och det du ser på bilderna är våra kunskaper från hur man ser extra classy ut. Tycker vi lyckats helt asbra. Jag hade lätt anställt oss till en photoshoot liksom.

 


 

 

Dessutom får ni även säga hej till mina nygamla skor. Superslitna Buffalos i tegelrött. Att de dessutom är tunga som tjyven förstärker bara den perfekta arga känslan. Åh, kommer kunna sparka ur mig så mycket ilska i dessa. Förhoppningsvis kommer de få hänga med och dansa lite också.

 

 

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: