.

 
 

Jag har köpt en ny jacka. Den är både varm och skön. Rätt snygg också. Speciellt om man är i rymden.

 

(Har fått öva på mina mad redigerar-skills då min mor i bakgrunden inte ville exponeras för mina hundratusentals läsare.)

 

Nu kanske du tänker ”Va, mor? Är inte Sanna i Stockholm just nu och lever livet?” Rätt tänkt, men ändå fel! Kom till huvfudstaden från Holland i går kväll, skulle egentligen stannat kvar där tills på torsdag då jag och mina brudar åker till Thailand (yey!). Meeeeen fick lite hemlängtan, satte mig på ett tåg till bästkusten och nu är jag här igen!

 

Dock endast för typ två dagar. Men still. Så ikväll skall jag dricka öl på långisen. Kom om du vill vetja!

 

Peace from Vrångö/Space.  


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: