Where does the Red Brick Road go?

Jag har en teori om att man blir sjuk av att bara plugga och inte ha det trevligt. Nu senast var det långhelg, och jag gjort inget annat än att jobba, stressa och plugga. Så nu ligger jag här nerbäddad i sängen, helt snorig och sliten. Men projektarbetet är inne, fartygsbefälsprovet skrivet och inte så mycket skola kvar. Då får man tid till att dricka varmt te hela kvällen, drömma sig bort till landet Oz och få lite andnöd över hur superfab Judy Garland är. (Andnöden kan även bero på flertalet hostattacker. Är inte riktigt säker.)

 


Kärlek
Postat av: Sara

Krya på dig min fina <3

Svar: Tack vännen <3
Sanna

2013-05-15 @ 10:43:30
URL: http://varldsbilditext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: