American Apparel.


  
 

Tack American Apparel för att ni verkligen har fattat grejen med unisexkläder! Jag blir så glad över plagg som både tjejer och killar kan ha på sig, på samma villkor och allt. Superbra. Skall nog klicka mig in och köpa er flanellskjorta på en gång. Frågan är dock om jag slarvar bort alla mina underkläder OCH byxor på köpet? Känns som en oekonomisk affär i sådana fall....  


Kärlek
Postat av: Ines

Det är ju så himla dumt! Synd att de har så fina kläder, för jag har hört annan skit om dem också..

Svar: Ja, men det finns andra kedjor som har fina kläder också. Jag blir väldans osugen på att köpa deras kläder i alla fall.
Sanna

2013-05-15 @ 19:49:20
URL: http://inesfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: