Svårt att släppa taget.

Okej, jag kan inte hålla mig borta. Det går inte. Nu när min hektiska slutetpåvårenbörjanpåsommaren är över har jag litelite mer tid igen. När jag inte jobbar såklart. Sedan vi hördes sist har jag hunnit med att dansa sönder fötterna på Dans Dakar, besöka Sweden Rock för första gången och köra för många omgångar av Power Hour på Hultsfred. Mycket trevligt, men festivallivet sliter på kroppen.

 

Dessutom har jag tagit studenten! Hur häftigt är inte det? I hemmasydd sjömansklänning firade jag med min älskade klass att det faktiskt är över. Tre år av Den Seglande Gymnasieskolan är finito. Och firade, ja det gjorde vi definitivt. En helt briljant dag helt enkelt.

 

Sedan har jag börjat jobba också. Tillsammans med Johan, Becca och Ellen skall jag i sommar segla runt lite här och var för att skriva artiklar om Sveriges kust. Fingal (vår båt) är inte riktigt färdig än, så för tillfället hänger vi på Värmdö i Stockholms skärgård och sågar, tätar och har oss. Imorgon skall vi segla mot Nynäshamn och därifrån fortsätter vi in i Göta Kanal.

 

Ni vet redan att det går att följa oss på www.pakryss.se men jag varnar er alla för skabbiga bilder, för vem orkar fixa till sig när man är ute och seglar?

 

Här får ni lite slitna mobilbilder, på temat De senaste veckornas händelser.  

 
Lite bal med finaste Elin. 

Studentfirande med min stora kärlek. Vill ba' äta opp na'!

 Hela gänget är faktiskt rätt så asgoda. 
 
 
Och sen Hultsfred! Tor löser allt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: