Juli.

Oj, just nu är allt lite kaos. Men faktiskt mest på ett bra vis. Har överlevt ännu en sommar-ertapp med tre veckor simskola och lite Emmaboda som avslutning. Så nu är jag tillbaka här på finFingal, och hade tänkt att chilla ner mig till tusen i två veckor (kanske jobba lite också, heh). Johan och Becca har hunnit kära ner sig, så allt är helt pirrigt och fint här ombord. Kärlek till alla är mitt motto såklart, fastän jag mest är förvirrad. Som vanligt.

 

Har även bestämt mig för att det blir lite Lund i höst, studentliv kan faktiskt vara rätt kul tror jag. Dessutom finner man helt klart fina folk där. Typ Tor och Adam. Det finns egentligen så himlans mycket som måste skrivas just nu, och allt jag kan göra är att fnittra åt tramsiga youtubeklipp och lyssna på regnet. Så istället för att skriva ett dödligt inlägg om halva min sommar får ni lite i taget. Hoppas det fungerar. Något som är riktigt fint än så länge är att jag har skymtat en enhörning. Sådana är rätt ovanliga, så kan inte vara annat än fascinerad.

 

Nästa stopp på händelsekartan får nog bli festivalen Svartedalen. Sedan Popaganda. Sedan Berlin kanske, låter inte det bra?

 

Over and out, nu skall vi koka ägg i en vattenkokare (världens bästa husmorstips för övrigt, går snabbt som vinden!)

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: