En riktigt god dag.

Vi fortsätter helt enkelt på studenttemat! Från bal till studentdagen.  

 
Lisa skötte konfettin. 
 
 
 
Och alla var skitglada, som sig bör. 
 
 
 
Kvinnan som gör mig gladast av alla. 
 
 
Bästa mor min var först att krama.
 
 

Morfar var så klart på plats.
 
 
Och mormor! Tre generationer Karlsson-Olsson-Halt. 
 
 
 
Min vackraste <3
 
 
 
Fick svart på vitt hur mycket rödare mitt hår har blivit med åren. 
 
 

Hittade bevis på att ginergenen även finns på min mors sida (I form av en god lillkusin.) 
 
 
 
Vi fick finskjuts av M/S Lasse Dahlquist från Öckerö till Lilla Bommen. 
 
 

Där väntade hela släkten och välkomnade en gång till! 

 
Efter en mycket blöt flaktur (som ej fastnade på bild) blev det mottagning ute på Vrångö. Jag dressade om från öldränkt vit sjömansklänning till ett lite mer väldoftande blått exemplar. 
 
 

Gagga och Alice bondade. 
 
 

Jag drack oändliga mängder kaffe för att skrämma iväg tröttheten. 
 
 
Lämnade sedan hela familjen och åkte in på studentfest! 
 

Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: