Önskelista.

 

Om 16 dagar fyller jag 19. Den där tråkiga åldern mellan myndighet och systemetshopping. Men jag är peppad i alla fall, för skall fira det med dunder och brak ute på lilla Vrångö. Men en önskelista har jag självklart också, här kommer den!

Spotify-premium: Nu får det tusanimej vara slut på reklam! Vill kunna lyssna i mobilen också, och kunna lyssna dygnet rynt. (Den egentliga anledningen är att min syster nog börjar bli lite trött på att jag snor hennes användare hela tiden. Dags att skaffa eget helt enkelt.)

Festivalplanscher: Och inte vilka som helst, utan till de festivaler som jag har besökt i mina dagar. Vill liksom tapetsera in hela mitt rum i lycka, och vad passar då inte bättre än en minnes-boom i form av gamla fina festivalplanscher? Vet dock inte riktigt hur man kan få tag på sånt.. Vet du/har du någon så måste du skriva till mig! MÅSTE

Cardboard Cutout: Ni vet en liksom papp-docka i verklig storlek! Valfri karaktär från Star Wars, Harry Potter och/eller Sagan om Ringen hade suttit fint. Så jag aldrig behöver känna mig ensam. 

Vinylspelare: Vi har i och för sig en väldans fin sådan hemma, men den är Gaggas och inte min. Så jag skulle vilja ha en liten på mitt rum, som kan gosa med min lillalillalilla vinylsamling. 

Popadelica-biljett: Festival är alltid trevligt, speciellt om det är en vårfestival i Jönköping. Mysfaktorn är hög! 

Sen vill jag egentligen önska mig någon sorts resa också, men vet inte riktigt när jag skall ha tid. Har i princip planerat upp hela mitt liv fram till september. Känns jättejobbigt faktiskt. Men bättre det än att inte ha något alls att göra. Tror jag. 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: