Onsdag.

 
Äntligen har jag köpt mig en ny dator. Det blev en MacBook Air och jag är kär. På riktigt. Jättekär. Kommer ta med mig den överallt, min redan grova beroendeposition till elektronik kommer bara öka. Men det känns bra. Som av en händelse har jag lyckats dra på mig the förkylning of doom också, så kan gulla med min nya älskling hela dagen utan att behöva känna att jag borde göra annat. 

Invigde henne (för det är klart min dator är en hon) med att ladda ned hela The Beatles-diskografin, för fina saker passar ihop. Plus att Beatlarna brukar göra mig frisk, eller åtminstone piggare. Så här får ni en bild på världens vackraste man också (eller ja, han är tyvärr inte lika söt nu för tiden.) 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: