Kaffe utan socker är som kärlek utan kyssar.

18 skoldagar. Så lång tid är det kvar innan vi skall ut på sista resan. Ut och segla, hela klassen, för sista gången. Slippa vanligt skola i två månader och mest bara vara. Få sola lite, få slippa snön och kylan. Och sen komma tillbaka och nästan bara ha studenten framför oss. Om jag längtar? Eh, ja. 

Men tyvärr är det en hel massa skolarbete som skall bli färdigfixat innan dess, och min motivation ligger på minus. Får inte gjort ett dugg faktiskt. Däremot har jag nostalgi-frossat lite de senaste dagarna med hjälp av Eva & Adam serien+filmen. Så jäklans gulliga små ungar, dör lite över Adams finhet. Och blir även lite fnittrig när jag tänker på att alla barnen i serien kändes så gamla när den gick på TV. De var ju så stora, så vuxna. Eller så kanske det var jag som var extremt liten?  

För övrigt får du, ja precis just du, hemskt gärna lägga in dansanta låtar på denna listan, så att alla glada ungdomar har något att dansa till på min nittonårsfest. Okej? 


Kärlek
Postat av: Ines

Känner jag igen mig? Oh ja! Skolarbete är det sista jag vill göra men det jag borde lägga ALL min tid på. Fy vad trött jag är på skolan Sanna!!

Svar: Du är inte ensam! Att man lyckats bli galet sjuk gör inte saken bättre. Skall vi fly till Karibien på ett seglarfartyg eller något?! Hade vart så skönt ;) hehe.
Sanna

2013-01-20 @ 18:44:19
URL: http://inesfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: