"Have you ever liked somebody so much you just wanna lock yourself in your room, turn on sad music, and cry?"

 
 
 
 
 
 
 
 
Finchel. Finaste serieparet. Någonsin. 

Kärlek
Postat av: Fanny

Rätta mig om jag har fel, (för jag har bara sett säsong 1), men jag har hört att Finn hindrar Rachel att följa sina drömmar osv, och att det är därför typ majoriteten av gleeksen ogillar Finchel. Hur är det egentligen med det där? Gör han verkligen det? x

Svar: Asså åh, den är ju krånglig. Dom är jättesöta i början, men sen mot slutet av säsong tre så skall dom ju gifta sig och blabla. Och Rachel vill till NY, men det vill inte Finn. Så ja, dom kanske inte är perfekta för varandra.
Men fortfarande så enormt fina ihop <3
Sanna

2013-01-20 @ 13:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: