Fest.

 
 

Igår hade jag fest. Mitt livs sista och värsta. Fy 17 vad jag inte hade roligt. Men som tur är verkar det som alla andra hade det trevligt. Själv var jag mest besviken över att folk som hade sagt att de skulle komma inte dök upp, nevös över att saker skulle gå sönder (vilket inträffade), och lite för full och gråtig när klockan blev mycket. Så jag gick hem. Tidigast av alla skulle jag tro. Grät nog ut cirka hälften av min totala vätska. Det är så man skall fira att man fyller år. Bilder kommer upp så småningom, för folk var ruggigt snygga. Nu skall jag sova bort min bitterhet. Om det är möjligt.

 


Kärlek
Postat av: Sara

Du är solskenet!

Svar: Älskar dig!
Sanna

2013-01-27 @ 23:35:49
URL: http://varldsbilditext.blogg.se
Postat av: Saga

Snutt! Hörde att det blev kaos. Förlåt för att jag inte kom, men sjukdom kom ivägen, blev frisk först idag! Hoppas allt löste sig, puss!

Svar: åh, fina du. Det blev lite kaosigt, men alla verkade ha kul ^^
Sanna

2013-02-01 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: