2x Sammet.

 

Min skogarderob har fått tillökning i form av två supermysiga sammets-par. Rosa-aktiga från Dr. Martens och svarta små kinaskor. Kinaskorna är mitt femte par, köper nya inför varje sommar, för det är nog världshistoriens skönaste skor. Tyvärr är kvalitén helt värdelös, men ja, det kvittar. Kinaskor skall man ha.  

För övrigt håller jag på att drunkna i sjuk-träsket, har noll motivation till något och ser mest på Glee hela dagarna. Det börjar bli lite tråkigt. Blir jag inte frisk lagom till nästa helg vet jag inte vad jag gör. 


Kärlek
Postat av: Ines

Jag köpte kinaskor för ett par år sen och de har hållt superbra. Det var liksom inte de "äkta" kinaskorna som går att köpa på typ Indigo utan några från Shock, men de ser nästan likadana ut!

Svar: Smart, jag köper mina på Indigo och dom håller aldrig längre än ett halvår :/
Sanna

2013-01-20 @ 18:54:24
URL: http://inesfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: