22e.

 
Idag har vart en fin dag. The Knife till Way out West, en underbar Matilda som skjutsade mig till skolan, världshistoriens skönaste (och längsta) powernap när jag kom hem, bra lektioner och så vidare. Bästa dagen på länge helt enkelt.

Men det allra bästa är att jag har fått superstark hostmedicin utskriven. Känner mig pånyttfödd. Helt ärligt. Har gått runt och hostat så pass länge att jag nästan glömt bort hur det känns att slippa. Första natten på 18 dagar som jag sovit sex timmar i sträck utan att vakna av en hostattack från helvettet. Så svävar lite på moln för tillfället, även om stundande geografiprov tynger en hel del. Men det är lättare att göra något åt ett prov än sjukdom, och hostfri skall jag briljera imorgon. Förhoppningsvis.


Kärlek
Postat av: Anonym

Fuck love.

2013-01-22 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: