Lite veckoblaj.

Sista veckan går väldans fort. I tisdags FN-spelade hela klassen. Vi Azer briljerade självklart, och fick igenom vår resolution. Nästa steg är att förändra världen helt enkelt, vi har fått mersmak av makten.

Igår bytte jag min slöja mot fjädrar, trummor, pälsar och krigsmålningar för att leka indian på min sista musiklektion någonsin. Det var fint såklart, och lite halvsentimentalt.

På kvällen blev det fest, för fest är ju alltid kul. Jag ville kalasa i indian-outfiten, men kände att det kanske var lite väl. Så lämnade den i säkert förvar i Öiens händer.

Idag är det meningen att jag skall flyttstäda. Men hur jag än gör så blir det bara stökigare och stökigare. Städdjävulens förbannelse eller något. (Kan även vara pga. Att jag mest byter plats på saker och spelar Candy Crush. Död åt min slapphet.)   

 Azerbajdzjan tar en paus från politiken och är lite glada istället. Tror även det är bra för min självbild att faktiskt då och då visa bilder som jag ser rätt ofin ut på. Men gladheten får väga upp för dubbelhakan. Plus att Adam är super-fierce!

Kärlek
Postat av: Adam

Nämen! Där är ju jag. Jag är ju superfab!

2013-02-07 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: