HD.

Ikväll blir det utgång för sista gången innan resan. Skall säga hejdå till mina fina vänner och herr öl. Kommer sakna båda (mest vännerna såklart.) En glad nyhet i klädväg är att min underbara jeansjacka som har vart med på typ varendaste festival de två senaste åren skall få rastas! Jag kommer frysa, men det är värt när man kan se ut som en stentuff Harley Davidson-brutta. För övrigt blev mor min trött på mina slitna toppar igår, så saxen fick jobba. Men det ser nog ingen utom jag själv.  

 
 

Kärlek
Postat av: Sara

Du kan ju vara den snyggaste jag sett!

Svar: Åh vad jag älskar dig min fina <3 peppa fredag!
Sanna

2013-02-14 @ 20:23:00
URL: http://varldsbilditext.blogg.se
Postat av: V to the E to the R to the A

Snygg Brutta!
don't forget, "cause the party is in my head!"

Svar: Haha, bästa mottot! Woopwoop
Sanna

2013-02-14 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: