Fina ting.

Idag är en ovanligt fin söndag. Det vill jag fira med en lista på små saker som gör mig lite gladare: 

Folk som luktar gott mest hela tiden. Typ Christoffer, alltid trevlig att sniffa på.

Corgis som gungar.

 

 

Små kusiner som inte riktigt kan göra flätor, men som verkligen försöker och sedan säger gör mitt hår lika rött som ditt.

Howls moving castle.
  

Paul som kissemiss.

Tanten i affären som säger Det är fint att handla på lördagar, för du hälsar alltid så glatt.

Bastille (Tack Jonathan för tipset)

Att jag har en silverlila tiara från Jonas i bokhyllan. Gör att den femåriga prinsessan inom mig slår volter av lycka.

Mintgröna klänningar i kombination med rött hår.  

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: