11e Februari.

Igår bytte jag ö och hängde lite på Asperö. Hela släkten var där för att fira mormors födelsedag. Det kändes bra att ha hela gänget samlat så jag kunde krama alla adjö innan resan. Resan som jag för övrigt försöker packa till idag, utan överdriven framgång. Har en långlång lista på saker jag måste få gjort innan vi far, och dagarna bara springer iväg. Lite läskigt är det allt, men skönt på samma gång.

Inser nu i efterhand att en vit sommarklänning kanske inte var smartaste valet till min superbleka Sverigehud. Att kortet paniktogs en kvart innan båten gick gjorde inte situationen bättre. Jaja, så såg jag ut i alla fall. Frida är även otroligt söt på bilderna i bakgrunden, dör över frisyren.   

 
 

Kärlek
Postat av: you know

Oh cutie<3

2013-02-11 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: