Önskelistan.

Imorgon är det jul. Typ min favvodag under hela året, vem gillar inte allt julaftonsmys liksom? Här har ni min lista på vad jag önskar kommer ligga under granen:  

 

 
 

- Mick Jagger. Fast för x antal år sedan.  

 
 

- Att 2014 blir det hångligaste året någonsin.

 

 
 

- En Twin Peaks-gadd. Eller ett Twin Peaks-liv. Eller en Twin Peaks-Dale.

 

 

- Att patriarkatet bara upphör att existera över en natt. Snart. Nu.  

 
 


- Skorskorskorskorskor. Helst med skyhöga platåer med mycket snörning.

 

- Men framför allt så önskar jag av hela mitt hjärta att folk tar sitt vett till fånga och inte röstar på SD under valet 2014. Det hade vart bästa julklappen ever. Om just DU ändå sitter och tänker att SD känns som ett just gäng, gå in och läs här om hur det faktiskt ligger till med invandringen. Puss!

 

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: