Hemma.

Hemma igen.

 

Här är allt förvirrande, fruset och ovant. Vill liksom inte ta på mig hundra lager kläder för att orka med kylan. Vill inte riktigt ta tag i viktiga saker. Vill inte försöka förstå mig på folk här hemma, för det känns som att jag har tappat bort min sociala förmåga eller något.

 

Så istället kryper jag ihop under duntäcket, lyssnar på julmusik, slår in klappar och sträcktittar julkalendern från klockan sex på morgonen (är fortfarande brutalt jet-laggad. Så somnar senast åtta på kvällen och vaknar mitt i natta' pigg som en lärka.)

 

Hoppas november/december har varit bra för er här hemma. Min resa har varit fin, men kaosig. Så som mitt liv brukar vara i allmänhet helt enkelt. I mellandagarna kan ni få en liten sammanfattning, men just nu får ni nöja er med en trött och osminkad Sanna. Men det skall en också få vara ibland, eller hur?  

 

 

Kärlek
Postat av: Sara

Så himla fin! <3

Svar: Du är! Åh, vill bara pussa på dig så snart som möjligt <3
Sanna

2013-12-22 @ 19:19:03
URL: http://varldsbilditext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: