En helt vanlig onsdag.

Idag är en bra dag. Solen skiner, jag är lycklig. Tog en långpromenad runt hela lilla Vrångö med James Blakes nya i öronen och kunde verkligen inte sluta vara sprudlande glad. Träffade på herr Rådjur också, som stod och tittade ut över havet. Hoppas han inte blir skjuten av öns jaktgalna jägare.

 

Därefter åt jag megagod frukost framför GoT. Nu sitter jag hos bästastebästa Ebba i Majorna och skriver på detevigaprojektarbetetsomvibordevartklaramedförlängesedan. Gött liv helt enkelt. 

 

omnomnomnomnomnomnom osv. 

 


Kärlek
Postat av: Sara

Meh, Du kan ju inte länka till ett inlägg där du påminner om det där jävla projektarbetet! Tur för dig att jag tycker så mycket om dig ändå...

Svar: Hah, jag ber om ursäkt vännen ^^
Sanna

2013-04-17 @ 16:24:11
URL: http://varldsbilditext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: