En hel påse lappar av guld.

 
 
Att inte vakna upp av en klasskamrat som purrar känns både skönt och tråkigt. Ingen svårväckt Ines i kojen ovanför, och ingen Matilda utkravlandes från långskeppskojen. Däremot har jag ett nattygsbord fyllt av mina klasskamraters ord om mig. Så fina ord att de nybäddade lakanen är våta av salta tårar. Kärlekstårar förstås, då jag aldrig förr har läst något som värmt mitt hjärta lika mycket.
 

Jag tycker att alla på hela jorden borde ha lika fina klasskamrater som jag, och att alla någon gång borde få lappar om hur jäklans bra man är. För då blir själen glad, och självbilden lite klarare.  


Kärlek
Postat av: Ines

Puss på dig fina Sanna, och tack för igår!

Svar: Tack själv! :)
Sanna

2013-04-20 @ 17:17:42
URL: http://inesfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: