Lördag.

Min första helg i konceptet tre-veckor-utan-alkohol. För att inte dö av tristess var jag självklart tvungen att hitta på något som inte inkluderar festande. Resultatet blev att jag svängde förbi Röhsska museet och pysslade med finfina Sara. Tänkte först göra en lång tutorial-video om hur man gör dagens hårknut också, men kollade in videon av när jag fixade mig och insåg att den innehöll typ 3847 svordomar. Så struntade i det, jag blir helt enkelt för arg när jag fixar mitt hår. Tråkigt!  

 (Förlåt för den superkassa kvalitén på bilderna, mor min har snattat den vanliga kameran till hennes skola. Men var ändå tvungen att visa det bästa med hösten, kappor! Har rotat fram alla mina älsklingar igen, som jag har saknat dem.)

  

Efter pysslandet fick det bli kvällsbio men väldens bästa storasyster. Vi satt och snyftade ikapp till Bitchkram, en mycket sevärd film. Dock fick jag en lite obehaglig känsla i kroppen, Kristin (huvudkaraktären) hade jag för mycket gemensamt med. Denna rädsla över att inte bli något, lite för stora egoism och konstanta behov av att något händer ligger lite för nära.


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: