Hultsfred.

 
 
 
 
I år hade jag halsfluss och sov nästan hela tiden. Förutom när det var band och jag sömnigt tog mig till området för att njuta bara litelitelite och inte tänka på den onda halsen. Det var kallt också för den delen.

Men 2013 blir det nya tag! Köpte idag en biljett till nästa års upplaga av Hultsfred, som går av stapeln dagen efter min student. Har lyckats övertala klassen om att vi skall hyra en buss och åka direkt från studentfesten till småland, mitt i natten, när alla fortfarande är fulla och peppade. Kommer bli strålande. För övrigt släpper hultan sina första band imorgon, och om ryktena stämmer ingår band of Horses i denna tappra skara. Det är fint tycker jag.   

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: