Helgen som gått.

Ännu en helg som bara susade iväg. Låt oss titta tillbaka på vad som faktiskt hände:

- Fredag. Åkte hem till Vrångö och gosade lite med mor min. Sedan spelade jag N64 med Jonas hela natten lång, åh vad jag älskar den konsolen!

- Lördag. Gick på Utopia på Backateatern med fina Sara. Usch så bra det var, men obehagligt. Missbruk är ju aldrig så värst kul att ta upp, men fy satan vad skådespelarna gjorde det bra. Efteråt gick jag ut med ett par klasskompisar, men lyckades på något vis tappa bort dem i kombination med att ha en urladdad mobil så hamnade istället på en skum hemmafest i ett Vasastan-kollektiv.  Folk var trevliga, men lite väl gamla. Fick helt klart känslan av att vara malplacerad. Lärde dock känna världens coolaste brud som lärde mig allt om fransk feminist-electro. En mycket spännande kväll/natt/morgon. Inte lika kul när jag var tvungen att gå hela vägen till Elisedal i regn för att sista spårvagnen hade gått.

- Söndag. Försov mig totalt och kom försent till mitt första Ramaski-möte. Helt jättebakis och oduschad. Inte på topp helt enkelt. Därefter tog jag båten ut till Asperö och gav morfar en rejäl farsdag-kram. Och det bästa av allt, kröp ner i morföräldrarnas enorma dubbelsäng med mina småkusiner, såg på Ronja Rövardotter och åt godis. Perfekta bakfylle-medicinen!


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: