Halloween, fast två dagar försenat.

 

Halloweenfredag. Och kaos. Som vanligt. Med destination Jazzhuset begav vi oss ut i mörkret, utklädda från topp till tå. Väl där drack vi vin och dansade skorna av oss (bokstavligt talat, tappade bort mina). Jag vann pris för bästa utklädnad i form av lösgodis (är galet stolt, flera timmars sminkande och planerande gav resultat i hemskt mycket ära). Slarvade bort mina vänner inne i allt virrvarr av folk, alkohol och musik. Men fick som tur var skjuts hem av en trevlig själ som såg att jag inte var i toppform.

 Tyvärr glömde jag min mobil i hans bil. Blir inte ens förvånad längre över min slarvighet. Men det lönar det sig alltid att efterlysa folk i event-loggen på ansiktsboken, så min finfina mobil vilar återigen lugnt i min ficka. 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: