Fire walk with me.

 
 

Mörka hemmakvällar är perfekt för serietittande. Och med tanke på att jag skall upp och jobba tidigt imorgon känner jag att det är dags för ett kärt återseende. Det var trots allt ett bra tag sedan jag sträckglodde igenom världens bästa serie. Självklart talar jag om 90-talsklassikern Twin Peaks. Om du inte har sett den, se den. Och om du redan har sett den, se den igen. Är du en rädd person, som jag, ha gärna en varm och tröstande katt i famnen, för den kan bli lite obehaglig på sina ställen. Och lägg märke till hur snygga alla är, speciellt Audrey Horne. Vilken flamma. Att hon dessutom är seriens ballaste karaktär gör det hela så mycket bättre. Men ja, nu kom jag av mig lite. Kolla in åtminstone första säsongen, du kommer inte bli besviken.

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: