Studentlängtan.

Jag längtar till studenten så mycket att jag nästan exploderar. Vill bara att hela vintern och våren skall gå megafort så att jag kan stå där och vara full, skriksjunga fy fan vad jag är bra och sedan ta nattbussen till Hultsfred och fortsätta festen där. Jag är så peppad att jag redan nu scannar hela cybervärlden på den perfekta balklänningen. Det lutar mest åt någon pastellig 50-talshistoria med supermarkerad midja. För sånt tycker jag är fint. Typ någon av dessa (från Etsy.com):

För övrigt har jag lärt mig två nya saker som berör vår lilla stugas dusch:
1. Duscha inte när din rumskamrat diskar, för varje gång hon slår på kallvattnet så vill duschen känna gemenskap och gör detsamma.
2. När golvbrunnen inte gör sitt jobb är det meningen att du skall fixa det, annars sugs liksom inte vattnet upp och hela badrummet förvandlas till en rätt så trashig badbassäng.  

Kärlek
Postat av: Louise

Den mintgröna, så snygg!!

Svar: Eller hur! Dör lite när jag ser den. Dock blir det en vinter av hårdträning och godisförbud om det skall funka :/
Sanna

2012-12-05 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: