Musikhjälpen.

Jag är verkligen ingen radiolyssnare. Lyssnar i princip aldrig. Har dock en stor förkärlek till Sveriges radio-appen, för då kan man lyssna på de intressanta programmen och slippa den lite för tråkiga radiomusiken. Tankesmedjan passar bra innan man lägger sig. P3 dokumentär under promenaden till och från skolan. Korrerapporten när man diskar. Ja, det funkar helt enkelt.

Men nu är musikhjälpen igång igen, och då kan jag inte låta bli att lyssna. Med tanke på att denna tisdag har varit (nästan) helt lektionsfri och jag har fått mig ett släng av pissont i magen så har dagens schema sett ut som följande:

- Stigit upp. (lite för sent för att det skall vara okej)

- Tagit plats i soffan men mysfilt och musikhjälpen på datorn.

- Proppat i mig värktabletter, knäckebröd med pesto och hinkat litervis med vatten.

-Tänkt på att jag borde plugga inför slutprovet i filosofi som inträffar imorgon, men istället sovit lite middag.

Enormt produktiv dag må jag säga. Om jag hade vart lite tätare hade jag för övrigt budat hem FKP Scorpios konsertpaket inför 2013. Hade inte vart fel. Men nu är jag tyvärr inte så rik. Har dessutom slarvat bort mitt tomma bankkort. Toppentisdag helt enkelt!


Om du däremot råkar ha lite cash över så buda på: http://www.tradera.com/gratis-konserter-hela-aret-2013-for-2-personer-auktion_280404_170840626

 


 

 

 

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: