Luggsnurr och kyla.

Okej, nu var det meningen att jag skulle skriva ett glatt inlägg om att jag har vart och lagat mat med fina Eric idag och fixat finaste lugg-snurran. Men nej. Kom precis hem till min lilla stuga igen, och varken Katten eller Ebba är hemma. Jag får inte igång vår värmefläkt. Det är kaos. Jag sitter med tre täcken virade runt mig, och darrar som ett as. Så ja, om jag inte dyker upp i skolan imorgon/inte svarar på sms/inte är inne på ansiktsboken så kan jag lova er att jag har frusit ihjäl över natten. Det är fanimej rimligt. (Ni kan få en bild på luggen i alla fall. Se så fint. Även om jag var jättestressad och fick springa till färjan, men fokusera på luggstruntet, inget annat.)

 

 


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: