Filosofiprov och sommarklänningar.

 
 


Jag, Sanna Halt, har för första gången i mitt liv skrivit ett prov som inte kommer bli godkänt. Känns jättebra. Speciellt med tanke på att det var slutprovet till en kurs vars betyg till 80 % kommer grundas på just det provet. Vill göra volter av lycka. Yey.

Fast jag får lite skylla mig själv. Istället för att plugga lite extra i morse så tillbringade jag min sovmorgon med att locka håret och rota fram min fina sommarklänning som ibland kan behöva rastas vintertid också. Skall nämligen till stora staden och gå på dansföreställning med mor min. Så det får allt vara värt det. Vill man vara fin får betygen lida pin... Kind of. 


Kärlek
Postat av: Ines

Snygg!!

Svar: åh, tack fina du :)
Sanna

2012-12-21 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: