27e december.

Idag har jag trängts med folk på stan. Avskyr rea, får panik av varma provrum, kläder som inte passar och irriterade människor som köar. Fy 17. Skulle egentligen försöka mig på ett par jeans. Men nej, kom hem med ett par klänningar istället. Jag och jeans kommer helt enkelt aldrig bli till ett. Kanske lika bra det, för man blir allt bra söt i klänning. Har för övrigt hittat den perfekta klänningen, den är så fin att jag bara dör lite så fort jag tittar på den. Bild kanske kommer när jag väl skall ha på mig den, vilket måste vara ett väldans speciellt tillfälle. 

Imorgon skall jag upp tidigt som tusan för att åka till Stockholm. Tur att jag har en syster som påminns-smsar kvällen innan, för jag hade fått för mig att tågskrället skulle gå en timma senare än det egentligen gör. Det märks tydligt vem som har koll i syskonskaran helt enkelt, och inte är det jag. Men ja, Stockholm blir fint, har inte vart där på ett bra tag nu känns det som. Skall krama på alla fina personer, speciellt dom små systersönerna/döttrarna (Jag är så pass gammal att jag är moster. En ascool sådan.) Och från Stockholm bär det av till Berlin på nyår, kommer bli bästa. Nyåret. Ever. Så det så. Skall ta massor av bilder på precis allt, och sedan blogga skiten ur er alla när jag kommer hem igen. Kram och sånt.  


Kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: